Jako sklep internetowy, chcemy zapewnić naszym klientom pełną satysfakcję z zakupów. Dlatego też, zgodnie z prawem, konsumenci oraz przedsiębiorcy na prawach konsumenta mają prawo do bezproblemowego zwrotu produktów w ciągu 14 dni od momentu odebrania zamówienia.
1) Jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt, prosimy o kontakt z nami poprzez wiadomość e-mail. W wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia oraz informację o tym, że odstępujesz od umowy. Jeśli zamówienie było opłacone za pobraniem, prosimy o podanie numeru rachunku bankowego, na który chcesz otrzymać zwrot środków. Idealnie, jeśli powiadomisz nas o numerze przesyłki kurierskiej.
2) We własnym zakresie należy nadać przesyłkę zwrotną (polecamy przewoźnika DPD, z którym my współpracujemy przy nadawaniu przesyłek) na adres:
Mensam
ul. Węgierska 20
33-350 Piwniczna-Zdrój
Nr tel: +48 509 469 948
Uwaga: Prosimy o użycie tej samej metody wysyłki, która została wykorzystana przy dostarczeniu zamówienia. W szczególności produkty dostarczone na palecie powinny zostać zwrócone przy pomocy transportu paletowego – nie należy ich zwracać jako przesyłki kurierskiej, gdyż może to narazić je na uszkodzenia w transporcie.
3) Po otrzymaniu przesyłki, przejdzie ona weryfikację. Jeśli przebiegnie ona pomyślnie, środki zostaną zwrócone na podany rachunek bankowy w ciągu 3 dni roboczych. Zwrot środków otrzymasz na rachunek bankowy, z którego dokonywana była płatność (lub przesłany mailowo numer rachunku bankowego w przypadku zamówienia opłaconego za pobraniem).
Dokładamy wszystkich starań, aby przesyłki, które wydajemy kurierom były maksymalnie dobrze zabezpieczone. Mimo to, w rzadkich przypadkach, zdarza się, że podczas niestandardowej procedury logistycznej przewoźnika zostają one uszkodzone.
Proszę pamiętać, aby sprawdzić paczkę przy kurierze, bez względu na wygląd zewnętrzny kartonu! Jeśli dostrzeżesz uszkodzenia, spisz protokół szkody z kurierem.
W sytuacji otrzymania uszkodzonego przedmiotu prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzenia na kontakt@ceramika-gliniana.pl. Jeśli posiadasz spisany protokół szkody, prosimy o jego dołączenie. W ciągu 24 godzin otrzymasz odpowiedź z propozycją rozwiązania sytuacji.